Můj comeback

Zdravím všechny po mé dlouuuuhé nepřítomnosti (ať už jste si jí všimli nebo ne 😁).
Rozhodla jsem se, že se nějaký čas budu věnovat pouze mé maličkosti, abych se dala trochu do kupy. Takže jsem posledního půlroku dělala hromadu různých věcí - pracovala do školy víc než obvykle (na mých známkách se to vůbec neprojevilo ;-;), řekla jsem si, že budu aktivně vyhledávat vztah (jsem furt forever meloun), zařídila jsem si brigádu (kterou jsem následně zrušila), a stala jsem se více sociálně aktivní (chvíli jsem byla až závislák na facebooku).

Takže jak vidíte, udělala jsem spoustu změn ve svém životě, pro to, abych žila šťastnější život.
A i přesto že jsem zoufale selhala ve veškerém svém snažení... se cítím být šťastnější (občas...😜).
A tak, po dlouhé době jsem zase zpět a ráda bych opět pokračovala ve psaní článků.

Nečekejte teda nic pravidelného (to není má silná stránka), ale určitě něco napíšu. Snad. Už. Brzy.

Tak prozatím au revoire!

Komentáře

Okomentovat